Årskonferanser

Årskonferansen 2015

Årskonferansen 2015

Praktisk informasjon

Påmelding til årskonferansen er nå stengt.

Ta kontakt med anita.eik@kulturradet.no for informasjon om påmelding.

Les mer om overnatting i Harstad

Det er press på flyrutene t/r Oslo i tilknytning til konferansen. Kanskje kan Harstad-turen kombineres med møter med kolleger og aktører i regionen? Om reisene spres over litt lengre tid i for- og etterkant får vi plass til alle som ønsker å være med.

Tid og sted

Konferansen finner sted fra onsdag 4. november kl 12:00 til torsdag 5. november kl 15:00 i Harstad kulturhus.

Jubileumsmiddagen blir i Skroghallen, rett utenfor Harstad sentrum (det settes opp egen transport). 

Kveldsarrangement 3. november

For deltakere som ankommer Harstad dagen før konferansen tilbyr vi, i samarbeid med Sør-Troms Museum og Troms fylkeskommune, et kveldsarrangement på Trondenes Historiske Senter.

Programmet begynner kl 19:30. 

Pris for program og servering: kr 250,- (i tillegg til konferanseavgift). Kryss av på påmeldingsskjemaet dersom du ønsker å delta på dette.

Påmelding

Påmeldingen til årskonferansen er nå stengt. Ta kontakt med anita.eik@kulturradet.no

For presseakkreditering, kontakt janne.stang.dahl@kulturradet.no / 970 81 120

Priser

Ordinær avgift: kr 2 500,- ved påmelding før 20. september (kr 2 800,- etter 20. september)
Utøvende kunstnere og studenter: kr 1 400,- ved påmelding før 20. september (kr 1 700,- etter 20. september)

Konferanseavgiften inkluderer lunsj 4. november og lunsj 5. november, kaffe og frukt under konferansen, samt festmiddag 4. november. Kveldsarrangement 3. november kommer i tillegg (kr 250).

Overnatting

Overnatting ordner du selv. Kulturrådet har sikret alle tilgjengelige hotellrom i byen for konferansen. Avtalene med alle hotellene om å holde av rom til konferansen og pristilbudet gjelder til 15. oktober.

Hotell kan bookes her – husk å bestille via e-post (ikke nettbooking) og å oppgi nevnte referanser:

Harstad sentrum

Felles pris på alle sentrumshotellene:

Enkeltrom kr 1 185,-

Dobbeltrom kr 1 385,-

Det er begrenset overnattingsplass i Harstad sentrum og vi oppfordrer de som har mulighet til å dele rom, slik at flest mulig får anledning til å være med på konferansen.

Thon Hotel Harstad

E-post: harstad.booking@thonhotels.no

Blokk kode: 19315473

Scandic Harstad

harstad@scandichotels.com,

Tlf: 77 00 30 00

Bookingkode: Kulturrådets jubileumskonferanse

(Clarion Collection Hotel Arcticus benyttes til innledere og medvirkende og er fullbooket.)

Utenfor sentrum

Dersom det fylles opp i sentrum finnes det alternativ overnatting. Vi vil arrangere transport t/r kulturhuset for de som bor her:

Tjeldsundbrua Kro & Motel

E-post: kjell@tkh.no
Referanse: Kulturrådets jubileumskonferanse
Enkeltrom kr 1 190,-
Dobbeltrom kr 1 345,-
Standard Sjøhus og hytte kr 2 650,-
Stort Sjøhus og eksklusiv hytte kr 2 800,-
Sjøhus og hytter har to soverom og ekstra soveplasser på hems. Leie av lintøy og frokost kommer i tillegg for sjøhus og hytter.

Sandtorgholmen Hotell

E-post: sandtorg@sandtorgholmen.no
Referanse: Kulturrådets jubileumskonferanse
Enkeltrom 1 285,-
Dobbeltrom 1 554,-

Evenes Fjordhotell

E-post: post@eveneshotell.no
Referansenummer: 30837
Enkeltrom 895,-
Dobbeltrom 995,-

Reise og transport

SAS, Norwegian og Widerøe flyr til Evenes flyplass. Derfra er det ca 1 times busskjøring til Harstad. Vi vil sette opp busser t/r flyplassen i tilknytning til følgende flyavganger:

Onsdag 4. november

Fra Oslo:
08:35-10:15 SAS
08:55-10:35 Norwegian

Torsdag 5. november

Til Oslo:
17:55-19:40 SAS
20:05-21:50 Norwegian

For andre ankomst- og avreisetider med fly viser vi til Flybussen.

For reisende nordfra går det hurtigbåt fra Tromsø kl 07:00 onsdag 4. november, med ankomst kl 10:00. Retur torsdag 5. november kl 16:15.

Strømming, nett og sosiale medier

Konferansen vil bli overført direkte på Kulturrådets nettsider.

Informasjon om trådløst nettverk kommer.

Deltagere og seere kan også følge og kommentere konferansen på Twitter ved å bruke #KRkonf

Kontaktpersoner

Konferansen: Birgitte Solbu

Påmelding og praktisk informasjon: Anita Eik

Pressekontakt: Janne Stang Dahl