Prosess:

• Påmeldingsfrist: 3.5.2019 kl. 13:00

Søk i tabellen, den oppdateres når du skriver

Søk i tabellen

Søk i tabellen

ForfatterTittelForlagSjangerMålgruppeStatusVedtaksdato
Halvorsen, Kjersti Ida tar ansvar CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Utstøl, Linda Therese K. Moderne hengivenhet FLAMME FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Brown, Aleksander Kirkwood Edward Rubikons mysterier. Hekseskogen CAPPELEN DAMM AS Prosa Barn og unge Innkjøpt 13.6.2019 Olsnes, Hege Østmo-Sæter Rot og Bjørne tegner H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Innkjøpt 13.6.2019 Bjertnes, Thea Trøen Stillas FLAMME FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Hagerup, Hilde og Iram Haq Hva vil folk si CAPPELEN DAMM AS Prosa Barn og unge Innkjøpt 13.6.2019 Skjetne, Erlend Skare FLAMME FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Løken, Alexander Victoria Vargmo og jerntrollet CAPPELEN DAMM AS Prosa Barn og unge Påmeldt Sunne, Linn T. Mareritt STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Barn og unge Innkjøpt 13.6.2019 Wichne, Erlend Sankthans FLAMME FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Barmen, Ane Draumar betyr ingenting GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Barn og unge Påmeldt Lystad, Mina Fake H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Barn og unge Innkjøpt 13.6.2019 Langeland, Morten Svamp FLAMME FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Øverbye, Anja Dahle Lykketanna STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Haugen, Øyvind F. DA MORFAR VAR LITEN. 13 barnefortellinger fra bondelandet HAUGEN VEDLIKEHOLD Prosa Barn og unge Avslått 13.6.2019 Malm, Anders Svermen FLAMME FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Haadem, Anne-Kristin Da Belle kom til Jonas HUMLEN FORLAG ANNE KRISTIN HJELMAAS HAADEM Prosa Barn og unge Påmeldt Strømsborg, Linn Aldri, aldri, aldri FLAMME FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Klepp, Anneli Gullunge-tabber GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Barn og unge Påmeldt Svingen, Arne Når kaniner blir redde CAPPELEN DAMM AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Koca, Ayse Yoko Onurs dobbeltliv DREYERS FORLAG OSLO AS Prosa Barn og unge Påmeldt Rørvik, Bjørn F. Purriot og den hodeløse kvinnen CAPPELEN DAMM AS Prosa Barn og unge Påmeldt Sandmo, Camilla Helene Definisjonen av umulig VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa Barn og unge Påmeldt Cattaneo, Caterina I morgen GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Barn og unge Påmeldt Christensen, Emilie Henrik flytter H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Eikehaug, Erik m.fl Exit GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Barn og unge Påmeldt Ekman, Fam Tidenes tango VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Larsen, Frode Eie Tåkedis GLORIA FORLAG AS Prosa Barn og unge Påmeldt Nortun, Harald Blå flaggermus STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Barn og unge Påmeldt Lee, Helge Den lille høna med bæsj i ryggsekken LEVEL X LEE Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Rushfeldt, Helge Nana og Jordskipet PROMIN AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Hovland, Henrik Johannes Jensen tar nattoget VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Lilleheie, Håvard og Håkon Bast Mossige Captain Norway GLORIA FORLAG AS Prosa Barn og unge Påmeldt Akerlie, Iben Kjempefesten H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Barn og unge Påmeldt Stai, Kari Jakob og Neikob. Stormen STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Anker, Margareth Sølve fiskesprett NORSK BOKFORLAG AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Johnsen, Mari Kanstad 3 2 1 GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Aavatsmark, Maria Lillebo Oscar Wildensky og den fantastiske gå-seg-bort-dagen CAPPELEN DAMM AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Estes, Max Bananen og månen VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Steinholm, Monika Vi var en gang VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa Barn og unge Påmeldt Otterlei, Camilla Katt savna VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa Barn og unge Påmeldt Aalbu, Ragnar Paisommer VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Brochmann, Ragnhild Gulliver Blitz H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Barn og unge Påmeldt Belsvik, Rune Fugleguten STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Barn og unge Påmeldt Aarø, Selma Lønning Milla leter etter gull CAPPELEN DAMM AS Prosa Barn og unge Påmeldt Nesbø, Sivert N. Hauk STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Røssland, Tor Arve Kodeord Overlord VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa Barn og unge Påmeldt Fretheim, Tor Fortellingen VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Moen, Torbjørn Opphavet DREYERS FORLAG OSLO AS Prosa Barn og unge Påmeldt Mangersnes, Trine Lisa og Kaktusaurus Rex skal i hvert fall ikke klippe seg H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Sejrup, Trine Detektiv Trine på kattejakt H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa, Bildebøker Barn og unge Påmeldt Lindell, Unni Kyssefabrikken H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Barn og unge Påmeldt Kamfjord, Vilde Harr På omveien hjem GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Barn og unge Påmeldt Meirik, Victoria (red.) Samtidsdramatikk 2019 SOLUMBOKVENNEN AS Dramatikk Voksne Påmeldt Pedersen, Torgeir Rebolledo Kairos og andre librettoer (arbeidstittel) SOLUMBOKVENNEN AS Dramatikk Voksne Påmeldt Wester, Tove-Mari Livets poesi SANNE TEGN FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Hagebø, Ane Soldal Under grøne venger SANNE TEGN FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Macpherson, James (Ossian) Fingal SOLUMBOKVENNEN AS Lyrikk Voksne Påmeldt Kapil, Bhanu Schizophrene AUDIATUR BOKHANDEL AS Lyrikk Voksne Påmeldt Clark, Thomas A. Dikt i utval H E BRAMNESS Hanne Elisabeth Bramness Lyrikk Voksne Påmeldt Opstad, Steinar Dikt 2019 KOLON FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Skolseg, Runa Borch Bois KOLON FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Kjørsvik, Joakim Min døde hund KOLON FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Ådland, Vemund Solheim Årsol KOLON FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Danielsen, Kristin Auestad Sterke kjensler og andre dikt STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Lyrikk Voksne Påmeldt Økland, Siri Den tid, den song STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Lyrikk Voksne Påmeldt Stueland, Espen Eilert Sundt-tilstanden FORLAGET OKTOBER AS Lyrikk Voksne Påmeldt Bjørkmo, Kjersti Hadde du bodd her hadde du vært hjemme nå GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Lyrikk Voksne Påmeldt Kristny, Gerdur Sjelemesse H E BRAMNESS Hanne Elisabeth Bramness Lyrikk Voksne Påmeldt Sjögren, Lennart I greinverket H E BRAMNESS Hanne Elisabeth Bramness Lyrikk Voksne Påmeldt Berssenbrugge, Mei-mei Hallo, rosene KOLON FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Carson, Anne Rød selvbiografi KOLON FORLAG Lyrikk Voksne Påmeldt Fosse, Jon Det andre namnet (Septologien) STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Voksne Påmeldt Gleichmann, Gabi Aurelia KAGGE FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Valla, Kristin Ut av det blå KAGGE FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Wiik, Øystein Tredje gang du dør H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Nesbø, Jo Kniv H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Flood, Helene Terapeuten H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Fronth-Nygren, Johanne (ekst. red) Å kysse en ørken, å kysse en myr H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Gulliksen, Geir (red.), Vigdis Hjort m.fl Hjemlandet og andre fortellinger H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Lunde, Maja Przewalskis hest H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Bjørnstad, Ketil Verden som var min. 2000-tallet H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Rød-Larsen, Hilde Sommertid H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Feiring, Helga Delt omsorg H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Szczepanska, Aldona Huskeøvelse for viderekomne H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Wærp, Henning Howlid Polar Vortex ORKANA FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Spets, Rikard Sivilisasjon Z GOLIAT FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Nawisa, Khalid På den andre siden av verden SOLUMBOKVENNEN AS Prosa Voksne Påmeldt Sveen, Gard Drømmenes gud CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Ertzeid, Aina M. 15:25 FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Haavardsholm, Espen Fra nå av kan alt skje FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Ericsson, Kjersti Hun, han og kvinnekamp FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Steen, Thorvald Det siste fotografiet FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Haugland, Tormod Om søvn og Mørken FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Borg, Arne Nyheter ved midnatt FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Ørstavik, Hanne Roman. Milano FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Sandbakken, Gard Erik Den russiske spion COMMUNICATIO FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Aubert, Marie Voksne mennesker FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Jacobsen, Roy og Anneliese Pitz Sibir CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Brenden, Laila Toner fra en stille skog VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa Voksne Påmeldt Myhre, Linnéa Meg, meg, meg GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Yndestad, Monika N. Ulmebrann CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Hanssen, Eystein Elli nummer sju (arbeidstittel) CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Hellen, Gøril Emilie Portnerboligen CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Mostue, Sigbjørn Himmelen skal gråte blod CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Robertsen, Hedda Høgby Cut Piece CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Mørch, Ylva Veibeskrivelse EMILIA PRESS AS Prosa Voksne Påmeldt Tinholt, Elin Søstrene på Stenberg OPLANDSKE BOKFORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Sørensen, Stein Brønnøya KOLON FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Stokkendal, Julie Dagene KOLON FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Andreassen, Mari Hvor lenge varer vi CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Elnæs, Caroline Ugelstad Yoona KOLON FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Brevik, Petter Over veien CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Halberg, Jonny Johannes' åpenbaring KOLON FORLAG Prosa Voksne Påmeldt van Bruggen, Majken A for Agnes KOLON FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Anfinnsen, Kjersti De siste kjærtegn KOLON FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Østby, Ylva Passasjerhistorier CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Ødegård, Knut Fuglespråk CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Berge, Atle Puslingar STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Voksne Påmeldt Arvola, Ingeborg Plutselige varmegrader CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Renberg, Tore Ingen tid å miste CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Solberg, Kine Jeanette Fortell om deg selv med hell CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Søtje-Thomsen, Naja Vi levde i går CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Christensen, Lars Saabye Byens spor - Skyggeboken CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Nygårdshaug, Gert Regnmakeren CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Ambjørnsen, Ingvar Ekko av en venn CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Loe, Erlend Helvete CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Schade, Ingvild Bergverket CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Evjemo, Eivind Hofstad (red) Signaler 2019 CAPPELEN DAMM AS Prosa Voksne Påmeldt Rage, Mads Miklastaur STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Voksne Påmeldt Kaasa, Erlend Men ikkje Maria STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Voksne Påmeldt Bjermeland, Monica 63 måtar å elske deg på STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Voksne Påmeldt Samuelsen, Bjarte Dagane utan namn STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Voksne Påmeldt Linnestå, Aasne Johannes åpenbaring H ASCHEHOUG & CO W NYGAARD AS Prosa Voksne Påmeldt Fjeld, Birk Eirik m.fl. Sardiner fra stemmefabrikken SKRIVEKUNSTAKADEMIET I HORDALAND Prosa Voksne Påmeldt Fjell, Jan-Erik Gjemsel CAPITANA FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Blad, Hans Petter Paris-kontorene FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Berg, Øyvind Roseromanen FORLAGET OKTOBER AS Prosa Voksne Påmeldt Ulstein, Geir Stian Tour Dø France FRI FLYT AS Prosa Voksne Påmeldt Hauge, Kristin Ritualer VIGMOSTAD & BJØRKE AS Prosa Voksne Påmeldt Totland, Anders Vintertonar STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Prosa Voksne Påmeldt Johansson, Jens M. Lavterskeltilbud GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Hagemann, Bror Det vidunderlige GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Ekeberg, Jan Ove Keiserens leiesoldat GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Brekke, Jørgen Menneskehunger GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Henriksen, Levi Så langt hjemmefra, så nært der jeg bor GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Østby, Anne Havsang GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Holmås, Stig Innom GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Matre, Agnes Louise Iskald GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Karlsson, Ørjan Hvit armada GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Grue, Jan Uromomenter GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Fløgstad, Kjartan Due og drone GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Bekeng-Flemmen, Silje Velkommen til dyrehagen GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Sæther, Eirik Husby Kriminell EIRIK HUSBY SÆTHER Prosa Voksne Påmeldt Skomakerstuen, Linda Uten innkommende ordre GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Holiløkk-Tjelta, Runar I hodet, med hagle i hagen GLORIA FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Bottolvs, Bjørn Drolsum stasjon GLORIA FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Lian, Torun Sommerfortelling (arb.tittel) GLORIA FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Hjorth, Helga Arkivarens testamente GLORIA FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Knudsen, Jan-Erik James I skyggen av stråleglansen FORLAGSHUSET I VESTFOLD AS Prosa Voksne Påmeldt Olaisen, Marit Inn i løynde rom FORLAGSHUSET I VESTFOLD AS Prosa Voksne Påmeldt Tveit, Tore Min mor døde barnløs FORLAGSHUSET I VESTFOLD AS Prosa Voksne Påmeldt Schreiner, Per Beistet TIDEN NORSK FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Diverse Verdier i vår tid? DINAMO LITTERATUR AS Prosa Voksne Påmeldt Kolaas, Jan Erik Bruddstykker VILLANDEN FORLAG Mona G Ullevoldsæter Prosa Voksne Påmeldt Skredderberget, Asle Hevnen tilhører meg GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Stoltenberg, Hanna Nada GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Prosa Voksne Påmeldt Lothe, Ingvild Havfruehjerte KOLON FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Hagerup, Simen Jordverv KOLON FORLAG Prosa Voksne Påmeldt Flatjord, Robert Reed Idioten KOLON FORLAG Prosa Voksne Påmeldt