• Påmeldingsfrist: 2.9.2020 kl. 13:00

• Vedtak i Vurderingsutvalet for teikneseriar: Dato ikke satt

Søk i tabellen, den oppdateres når du skriver

Søk i tabellen

Søk i tabellen

SerieskaperTittelForlagMålgruppeVedtakhidden
Øyvind Sagåsen Radio Gaga - Omrockering  EGMONT KIDS MEDIA NORDIC AS Voksne Torbjørn Lien Kollektivet - Fulle mugger  EGMONT KIDS MEDIA NORDIC AS Voksne Rune Borvik Fia Mia - fra mørket JIPPI FORLAG AS Voksne Børge Lund Lunch: Jeg legger meg flat STRAND FORLAG AS Voksne Frode Øverli Pondus: Hey Nineteen STRAND FORLAG AS Voksne Nils Axle Kanten Hjalmar – Høyt spill STRAND FORLAG AS Voksne Michael C Stilson og Luis Guaragna Elastico – noen ganger må du tape alt for å vinne VIGMOSTAD & BJØRKE AS Barn og unge Tommy Sydsæter og Dag Even Kolstad Vazelina Bilopphøggers - de fantastiske tegneseriene volum 2 TOPPSPINN AS Voksne Marius Henriksen Storefri – Tredje time STRAND FORLAG AS Voksne Malin Falch Stjerna - En historie fra Nordlys  EGMONT KIDS MEDIA NORDIC AS Barn og unge David Skaufjord med flere Sidequest - Det midlertidige brorskap  EGMONT KIDS MEDIA NORDIC AS Voksne Odin Helgheim Ragnarok bok 1 - Fenrisulven EGMONT KIDS MEDIA NORDIC AS Barn og unge Flu Hartberg Fagprat ABC CAPPELEN DAMM AS Voksne Kristian Krohg-Sørensen Gulosten. Gentlemansforbryteren NO COMPRENDO PRESS AS Voksne Lars Fiske Mitt liv som tegning NO COMPRENDO PRESS AS Voksne Tuva Synnevåg Tidevann JIPPI FORLAG AS Voksne Thomas Falla Eriksen Squidologi 3 JIPPI FORLAG AS Voksne Flere navn Aukrust i hundre. EGMONT KIDS MEDIA NORDIC AS Voksne Jenny Jordahl Hva skjedde egentlig med deg? CAPPELEN DAMM AS Barn og unge Bjørn Ousland Sjøtrollet CAPPELEN DAMM AS Barn og unge Tore Aurstad og Andreas Iversen Tåke over Svartøy GYLDENDAL NORSK FORLAG AS Barn og unge Bjørn Ousland og Eirik Ildahl Solruns Saga TOPPSPINN AS Voksne Victoria Haallman Hamre Miso ÜBERPRESS AS Barn og unge Jens K. Styve Dunce - Apocalypse snart EGMONT KIDS MEDIA NORDIC AS Voksne Ida Eva Neverdahl Floke STIFTINGA DET NORSKE SAMLAGET Barn og unge Oliver Levang, med flere. Troll i ord: en überantologi ÜBERPRESS AS Voksne